piątek, 3 sierpnia 2012

O MNIE



Rower  moja nowa wielka miłość :-)



Zaczęło się od wyjazdów służbowych 2013 roku w czerwcu  przy rozwożeniu ulotek.
Przejechałam około 800 km na rowerze w ciągu miesiąca,
rozwiozłam tak z ok. 3000 ulotek.
Poznałam chyba wszystkie rodzaje skrzynek pocztowych :-)))

Słońce i rower, oczywiście opaliłam się :-)








Poznałam Elbląg od zupełnie innej strony.
Jestem bardzo zaskoczona ,że tak wiele osób jeździ na rowerach.
Jest już sporo ścieżek rowerowych w mieści,
ale będzie więcej. 



A do jazdy na rowerze zachęciły mnie wpisy na blogu
http://trasa-rowerowa.cba.pl/,
czytałam i zazdrościłam ....:-)


Taki jest początek mojej miłości do rowera ,
ale to jeszcze nie koniec :-)))




************************************************************************************************************************



Odrobinę prywatnie... :-)

Zdjęcia były robione tuż przed weselem, na które byliśmy zaproszeni.
Padają baterie w aparacie i 3 zdjęcia wychodzą  zamglone.



Немного частных ... :-) 

Эти фотографии были сделаны незадолго до свадьбы, к которой мы были приглашены  
Падение аккумуляторы в камере и последние 3 фотографии настолько размыты.



A little private ... :-) 

The photos were taken just before the wedding, to which we were invited. 
Fall batteries in the camera, and the last three photos are such hazy.















.
.































I jeszcze trochę inaczej...

I have a little different ...














Lipiec 2013







Styczeń 2014

Czas płynie, pojechałam w tym roku do Anglii
i dziecko zrobiło mi parę angielskich zdjęć znienacka, to ciągle ja :-)
Gdybym wiedziała ,że będzie sesja zdjęciowa, to bym się przygotowała,
a tu zmęczona, nieumalowana ech...  :-)))


































13 września 2014






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz