wtorek, 10 marca 2015

Kiedy zacznie się sezon ??


Stoją jeszcze na wózkach ...
Jeszcze śpią...
Ale zaraz za moment będzie wiosna i zacznie się sezon...













A mnie już tylko woda w głowie i rower :-))))))
Woda do pływania a nie sodowa oczywiście :-)))

Narty ,wspinaczki wysokogórskie, zima to nie dla mnie.
Wychowałam się na wodzie, przy jeziorach, Mazury, Warmia,
wakacje nad morzem a teraz Kanał Elbląski, Zalew Wiślany
i dlatego tak mnie ciągnie na wodę :-)

Synowie umieją dobrze pływać, A. pływa fantastycznie
a teraz wnuki pływają bardzo dobrze.
Wnuk czuje się jak ryba w wodzie a wnuczka jest w wodnym klubie sportowym.

Tylko ja pływam ledwie, ledwie nie wiem dlaczego ?? :-)))
Ale utrzymać się na wodzie przez minutę potrafię :-)))
W razie czego jest komu mnie ratować :-)



4 komentarze:

  1. Chętnie popłynę ;-)
    Pozdrawiam serdecznie
    Ela

    OdpowiedzUsuń
  2. Pływanie to przyjemna sprawa. Staram się dwa razy w tygodniu wyjść na basen. Lubię wodę, wychowałam się nad morzem, lubię również spacery po Marinie i porcie. Miłego i ciepłego lata życzę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdyby nie nasz klimat to cały rok siedziałabym nad wodą :-)
      Pozdrawiam wiosennie, dziękuję :-)

      Usuń