sobota, 28 czerwca 2014

Co tu włożyć na nogi ?




Coś na te nogi latem trzeba włożyć ??

Na rowerze najlepiej mieć obuwie stabilne.

Co ja mam na nogach ?
Zgadnijcie ? :-)))



Te jeżdżą ze mną po Elblągu





Tak było w Stegnie.

Zawiał solidny wiatr  , czapka spadła do wody, okulary ,
a ja w sportowym obuwiu wskoczyłam do wody ,
Chciałam ratować , ale nie dało rady.
Morze ciągnęło moje rzeczy daleko, daleko...

Czapkę wyłowił miły Pan Turysta , dziękuję bardzo :-)

Tutaj suszę na chodniku czapkę i obuwie...


Te pojechały nad morze i się zdarły :-(



A czasami jadę z wizytą tak właśnie :-)))
Biało -granatowo...


A te jadą ze mną na wizyty oficjalne :-)






2 komentarze:

  1. Krysiu te ciżemki z kotami są piękne..
    co włożyć na nogi to zawsze problem dla kobiety,bo w szafie jest zdecydowanie za dużo par butów :)
    najważniejsze żeby były wygodne ...

    OdpowiedzUsuń
  2. A są wygodne są i takie zabawne :-)))

    OdpowiedzUsuń